Kommunikációs stílusunk

 2010.03.04. 17:52

Egy-két alkalommal bele olvastam fórumokba, nézegettem a különböző helyen közzétett hozzászólásokat. Dermesztő a stílus, és úgy egyáltalán az, ami árad az emberekből. Legalább is azokból, akik valamiért fontosnak tartják, hogy nyoma maradjon a véleményüknek. Ezek sokszor nem is vélemények, csak pocskondiázása a másik embernek, vagy oldalnak, ha úgy tetszik.

Pedig kommunikálni jó dolog.

Kicsit izgulok, vajon megtalálnak-e, és ugyan kik találnak meg?!

Tulajdonképpen el kell tudni viselni a másik ember véleményét, és ezzel nem is lenne baj, a közönségességtől tartok. Rosszul viselem.

A bejegyzés trackback címe:

https://grain.blog.hu/api/trackback/id/tr801809223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wadmacs 2010.03.05. 16:27:39

èn sem passzolok az általam eddig látogatott forumokra... tapasztalatom, hogy sokan nagyon figyelmetlenül olvasnak, és emiatt félre értik többek közt az én bejegyzéseimet is. ebböl aztán hamar vita lesz, fölösleges vita, értelmetlen, amiben már nem az érvek szerepelnek elsö helyen hanem a csupa valós vagy vélt sérelmek..
nem tudunk vitatkozni, diskurálni, beszélgetni.
ha valakinek más a vélemémye azt sokszor támaásnak vesszük.
lehet nem is tudunk jól, elfogadóan, de ugyanakkor beleszöve a véleményünket fogalmazni?
azt gondolom: ahhoz hogy az én véleményemet elfogadják,el kell fogadnom tiszteletben kell tartanom másokét is...(nem kell egyetértenem)
nehéz vitatkozni... pedig jó.
sokat tanulhatunk belöle.
a mocskolódást megvetem, buta dolognak tartom, álatálban az illetönek nics más érve...
engem is nagyon zavar...
talán egy szelep lehet? névtelenül, idegeneken kiadni az összes bajunkat fusztrációnkat bánatunkat? itt nem kell a következményekkel számolni....?
az össezs bajunkért másokat feleössé tenni?

maibear 2010.03.05. 17:08:50

@wadmacs: ezért szorongok egy kissé, mert én úgy érzem, hogy egy teljesen más országban élek, mint amiben felnőttem, nem az elmúlt rendszert sírom vissza, de most minden szabad, túl szabad, és a bunkóság a menő, ez az én bajom, de tudom, hogy nem vagyok ezzel az érzésemmel egyedül

wadmacs 2010.03.05. 22:39:32

hidd el nem vagy egyedül..a hangos "bunkó" tömeg a kisebbség, csak ök hangosabbak..
vagy csak rosszulértelezik a dolgokat...
néha én is hangos voltam...
meg kell tanulni azt is hogy halkan mondjuk el amit akarunk..halkan több mindent elérünk olykor.. egyszer talán megatnulják, vagy ha nem rájönnek, vagy ha nem.. mégiscsak ök vannak kisebbségben...
a tömeg nyugalmat akar...ez biztos..ebben én biztos vagyok
süti beállítások módosítása