Nap mint nap?

 2010.03.05. 21:22

Kérdezték tőlem, hogy tervezek-e mindennap írni a naplóba? Nem, nem tervezem. Majd az élet hozza, hogy milyen gyakoriak lesznek a bejegyzések. Azt tervezem, hogy egy-egy történés apropóján a gyermekünk fogyatékosságával való első szembesülésünktől egészen a napló elkezdéséig velünk történt jó és sajnos főleg rossz dolgokról, a család közös útjáról és a családtagok életében külön-külön is bekövetkezett változásokról, megosztom az eddig "csak" a lelkemben megírt naplóm lapjait.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://grain.blog.hu/api/trackback/id/tr621812522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wadmacs 2010.03.13. 01:57:48

Várom ám azért a bejegyzéseket
mert kiváncsi is vagyok

maibear 2010.03.13. 16:08:27

Ma nagyot "pusztítottunk". Ugyanis a múlt héten vettünk egy új ágyat, és a régit szét kellett verni. Mi tagadás a 22 éves ágyban azért volt, van anyag rendesen. Ma végeztünk nagyrészt az alsó résszel (Apa, András és én). Én teljesen átmentem "Xénába", hatalmas pusztítást végeztem a feszítő vassal. Jó volt együtt tevékenykedni kint az udvaron. Mostanában alig voltunk odakint. Már egy jó ideje nem tartózkodtunk kint.
süti beállítások módosítása